Producenci

Zaloguj się

Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Gwarancja

PROCEDURA REKLAMACYJNA:
Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczącą zawartej umowy w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz dane samochodu w jakim część była montowana ( nr. VIN, marka, model, rok produkcji, pojemność silnika oraz moc) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Formularz taki znajduje się zawsze w przesyłce ( gdy zajdzie potrzeba możemy takI dostarczyć ponownie mailem, po uprzednim zgłoszeniu)
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail , adres poczty tradycyjnej lub nawiązywany jest kontakt telefoniczny.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Statystyki

Produktów:
5537
Kategorii:
326
Nowości:
0
Promocje:
0

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl