Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
Szyfrowane dane i transakcje
Gwarancja
PROCEDURA REKLAMACYJNA: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczącą zawartej umowy w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz dane samochodu w jakim część była montowana ( nr. VIN, marka, model, rok produkcji, pojemność silnika oraz moc) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Formularz taki znajduje się zawsze w przesyłce ( gdy zajdzie potrzeba możemy takI dostarczyć ponownie mailem, po uprzednim zgłoszeniu) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail , adres poczty tradycyjnej lub nawiązywany jest kontakt telefoniczny.